Гарантійні умови
1. Гарантійні зобов'язання
1.1. Гарантійне обслуговування включає безплатний ремонт в уповноважених сервісних центрах виробника протягом терміну дії гарантії, що зазначена в гарантійному талоні.
1.2. На всі товари, що реалізуються компанією Inect надається гарантія залежно від сервісної політики виробника, чи постачальника продукції. Підтвердженням гарантійних зобов’язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон Inect. Перевірка комплектації та відсутність дефектів у виробі проводиться при передачі товару Покупцеві. Комплектація визначається інструкцією по експлуатації виробу.
2. Обмін та повернення товару
2.1. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Покупець має право повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 календарних днів з моменту покупки, не враховуючи день покупки, якщо триваліший строк не оголошений Продавцем.
Будь ласка, зверніть увагу, обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був в експлуатації та не має слідів використання, а саме: подряпин, потертостей, пошкоджень, програмне забезпечення не піддавалося змінам тощо.
2.2. Умови обміну та повернення товару:
– товар не був у використанні та збережені всі його споживчі властивості та товарний вигляд;
– збережена повна комплектація товару;
– не порушена цілісність товару та його упаковування, а також їх частин;
– збережені всі ярлики, захисні плівки, заводське маркування;
– надані розрахункові документи, видані продавцем – товарний чек або видаткова накладна, гарантійний талон.
Якщо товар не працює, або має суттєві недоліки в роботі, обмін/повернення відбувається тільки за наявності висновку уповноваженого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені. Термін проведення експертизи може становити до 10 робочих днів. Транспортні витрати з пересилання, доставки товару належної якості, а також грошових коштів при поверненні, або обміні оплачує Покупець.
3. Гарантійний ремонт товару
3.1. Виробник несе відповідальність за збій в роботі пристрою, викликаний дефектами матеріалів, або помилками в процесі виробництва, що трапився протягом Гарантійного терміну, за умови що Покупцем не порушені умови зберігання, транспортування, введення в експлуатацію та власне експлуатації пристрою.
3.2. Протягом гарантійного терміну будь-які виявлені дефекти безкоштовно виправляються Сервісним центром Виробника за допомогою ремонту несправних компонентів пристрою або (на розсуд Сервісного центру) їх заміни на нові. Якщо в гарантійний період пристрій вийшов з ладу з вини Виробника, і не може бути відремонтований в уповноваженому Сервісному центрі, Товар (пристрій) підлягає заміні на новий, або повертаються сплачені кошти.
3.3. Приймання/передача Товару в ремонт. Перед прийманням на ремонт Сервісний центр проводить діагностику наданого обладнання з метою виявлення причини неполадки та відповідно визначення гарантійного / негарантійного випадку.
Для передачі пристрою до Сервісного центру необхідно надати:
– гарантійний талон на придбаний Товар;
– документ, що підтверджує факт купівлі Товару (квитанція, накладна);
– товар з повною комплектацією (в тому числі повний комплект упаковування товару, повний комплект технічної документації (керівництво з експлуатації тощо);
– чітке формулювання недоліку Товару в письмовій формі.
3.4. Умови гарантійного ремонту товару. Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті у випадку:
– відсутності документів вказаних в п. 3.3.;
– порушення цілісності гарантійних пломб чи їх відсутності;
– наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій Покупця, чи інших осіб;
– несанкціонованого ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів Товару, зміни конструкцій або схеми Товару;
– якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам’яті виробу змінений, стертий, або не може бути ідентифікований;
– у випадку відсутності серійного номера на виробі, гарантійне обслуговування відбувається тільки за наявності гарантійного талона, виробу, та упаковування, що йде в комплекті з виробом та має зазначений серійний номер.
3.5. Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на наступні несправності:
– закінчення терміну експлуатації або гарантії виробу;
– випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні користувачем);
– пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
– пошкодження, що виникли внаслідок недбалого використання (недотримання температурного режиму, дія рідини, запиленість, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів, комах тощо);
– пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням струму в мережі;
– пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
– пошкодження, викликані дефектами системи в якій використовувався даний товар, або виниклі в результаті з’єднання і підключення товару до інших виробів;
– пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням, або з порушенням правил експлуатації, викладених в посібнику користувача або інструкції, що йде в комплекті з виробом;
– використання не оригінальних витратних матеріалів (масло, тонер і т.п.) для виробу.
3.6. Термін гарантійного ремонту. Термін виконання гарантійного ремонту визначається характером несправності та наявністю компонентів необхідних для виконання ремонту.
4. Транспортні витрати
Відправлення пристрою на гарантійний ремонт і зворотна доставка Покупцеві здійснюється транспортною компанією коштом Продавця.