Професійна IT-підтримка для бізнесу
Наші послуги включають все необхідне для успішного здійснення підприємницької діяльності без зайвого клопоту.
Щоб дізнатися більше про послугу, зв’яжіться з нами сьогодні!
наша технічна експертиза
Ми будуємо, модернізуємо та обслуговуємо IT-інфраструктури підприємств
Обслуговування робочих станцій
Адміністрування та обслуговування ПК та ноутбуків, встановлення та налаштування ОС та програм, налаштування віддаленого доступу, ремонт та модернізація.
Технічна підтримка користувачів
Консультації та віддалена технічна підтримка користувачів, виїзди спеціалістів, взаємодія зі сторонніми ІТ службами та організація ІТ процесів.
Обслуговування мережного обладнання
Підключення та налаштування мережевого обладнання, налаштування правил маршрутизації, віртуальних локальних мереж, WI-FI, VPN. Аудит та адміністрування.
Обслуговування серверного обладнання
Підтримка серверного обладнання, встановлення та адміністрування серверних ОС та програм, Active Directory. Управління правами доступу. Резервне копіювання та відновлення даних.
Обслуговування офісної техніки
Встановлення, налаштування та технічне обслуговування офісної техніки. Організація спільного доступу. Діагностика робота та профілактичні заходи.
Обслуговування систем безпеки
Підтримка працездатності системи відеоспостереження, системи контролю доступу. Програмування карток і прав доступу в приміщення тощо.
Організація закупівель та ремонту
Підбір обладнання та програмного забезпечення, організація замовлення та доставки. Організація ремонту обладнання на авторизованих сервісах.
варіанти співпраці
З нами зручно працювати!
Разове обслуговування
Гнучкий формат співпраці, без договорів та зобов'язань. При виникненні необхідності в IT-підтримці залишаєте заявку, далі погодження умов, розв'язання проблеми та оплата.
Аутсорсинг IT-підтримки
Обслуговування на договірній основі. Визначаємо умови та деталі співпраці, напрямки підтримки, список регламентних робіт, формати та графік роботи тощо.
процес роботи
Як ми працюємо?
Заявка / Попередня пропозиція
Огляд / Експрес аудит
Фінальна КП
Обговорення деталей
Договір
Гнучкі формати роботи: погодинна, часткова, повна, проєкт
Приймання заявок зручним способом
Приймання заявок 24/7
Автоматична фіксація і контроль завдань у Service Desk
Моніторинг та коригування роботи системи
Консультації телефоном
Віддалена підтримка
Здійснення виїздів
Регламентні роботи
варіанти підтримки
Як ми допомагаємо?
Віддалена підтримка
Здійснюємо підтримку користувачів через віддалене підключення до пристрою клієнта.
Понад 85% задач вирішуються нашими спеціалістами через віддалений доступ та консультації, в інших випадках формується звернення на виїзд.
Виїзд спеціаліста
У разі технічних неполадок, які неможливо вирішити віддалено, або необхідно здійснити складні налаштування, формуємо заявку на виїзд інженера.
Ми готові надавати послуги, організовуючи процес вирішення запитів від і до.
Отримайте безкоштовний експрес-аудит
Для оптимізації витрат на ІТ-обслуговування ми пропонуємо безкоштовний попередній експрес-аудит ІТ-структури вашого підприємства з виїздом нашого спеціаліста, після якого ви отримаєте найвигіднішу пропозицію!
Замовте професійні IT-послуги для бізнесу
давайте порівняємо
Переваги ІТ аутсорсингу перед
штатним фахівцем
ІТ Аутсорсинг
Штатний системний адміністратор
послуга
Професійний переїзд ІТ
Потрібно перевезти ІТ-обладнання? ІТ переїзд компанії – справа клопітна. Щоб спростити цей важкий процес та скоротити збитки, рекомендуємо замовити професійні послуги переїзду ІТ у компанії Інект.
Інвентаризація, складання плану мережі
Аналіз потреб у новому офісі
Установка та пуск системи, технічний супровід
кейс
Переїзд компанії Луцьк-Експо у новий автосалон
Завдання:
- Підготувати кабельну інфраструктуру
- Підключити інтернет-провайдера
- Демонтаж поточних серверів та ІТ-обладнання
- Скласти та підключити всі системи на новому місці після модернізації з наступним тестуванням
- Перенести та модернізувати систему відеоспостереження
- Встановити систему контролю доступом у приміщеннях та на території
- Надати технічний супровід
До переїзду автосалону Renault — виконано
Аудит наявної IT-інфраструктури.
Визначено потреби у новому обладнанні та ПЗ.
Відключення та перевезення обладнання за графіком.
Після переїзду автосалон Renault — це
Нові та модернізовані робочі станції.
Модернізований сервер та комп'ютерна мережа.
Встановлений відеонагляд та система контролю доступом.
Сучасна пропускна система на територію.
Нова телефонія.
Спеціалісти Інект допомогли з переїзд у новий автосалон, спроєктували мережу, модернізували та встановили робочі місця та серверну, встановили відеонагляд та скуд, налаштували телефонію. Надали підтримку та консультації при запуску. Дякую команді Інект за не просту та системну роботу! Рекомендую!
Крижанівський Олександр
Директор компанії Луцьк-Експо
послуга поставки пз
Ліцензійне програмне забезпечення
Підберемо програмне забезпечення під ваші бізнес-потреби, встановимо, налаштуємо, надамо супровід та технічну підтримку.
Технічна підтримка сайту
Адміністрування та оновлення сайту / інтернет-магазину. Внесення змін в контент та функціонал, моніторинг доступності, виправлення помилок.
послуга технічної підтримки сайту
статистика
Наші переваги
Ми можемо консультувати, направляти, впроваджувати, підтримувати та постійно переглядати ваші ІТ-потреби, забезпечуючи при цьому відповідальність за послуги, які ми пропонуємо.
Виконаних звернень на обслуговування IT-інфраструктури клієнтів
Виконаних проєктів різного масштабу, та їх повний супровід
Задоволених клієнтів, з якими ми працюємо досі
Фіксація звернень
Автоматична фіксація і контроль звернень у Service Desk.
Приймання звернень зручним способом 24/7.
Успішне партнерство
Кожен клієнт Inect отримує менеджера по роботі з клієнтами, який працюватиме над досягненням бажаних результатів.
Працюємо прозоро
Всі звернення документуються. Клієнт має можливість проаналізувати, як були виконані роботи.
Надаємо рекомендації
Щодо покращення безпеки системи, по виправленню критичних точок, по оптимізації процесів та ефективних інструментів.
відгуки
Клієнти про нас
Ми – сервісна компанія, ми націлені на те, щоб запропонувати вам зручний сервіс та оптимальні рішення.
І найкращим показником нашої роботи є рекомендації клієнтів.
Менеджер з розвитку бізнесу у Мартекс Груп
Керівник інтернет-магазину
Приватний підприємець
Директор ТОВ "ВІВ ВЕСТ"
Генеральний директор ТОВ "Дедденс Агро"
Зателефонуйте нам, або надішліть заявку на консультацію
faq
Часті запитання
Як правило, ми співпрацюємо з компаніями у Рівненській та Волинській областях, оскільки можемо забезпечити своєчасне прибуття в локацію клієнта в разі потреби. Однак у деяких випадках ми можемо взяти на підтримку бізнес і в іншому регіоні, якщо договір матиме на увазі лише віддалені роботи та консультування.
Послуги ІТ-підтримки передбачають роботу фахівців за стандартним робочим графіком (також можливий цілодобовий моніторинг працездатності всіх ключових систем). Якщо Вашій компанії потрібна інший графік реагування чи підтримки, або часті виїзди в неробочий час, такі умови можуть бути узгоджені в індивідуальному порядку.
В першу чергу потрібно звернутися до нас по одному з каналів вказаних у Пам'ятці клієнта. Дотримуватися інструкції. Якщо ситуація критична, ми приїдемо як найшвидше. Якщо завдання вимагає виїзду, але не критичне, приїдемо протягом зазначеного у договорі терміну або в інший час за погодженням з вашими співробітниками. Якщо ситуація не вимагає присутності інженера, ми полагодимо все віддалено.
Ми надаємо послуги ІТ-аутсорсингу для малого та середнього бізнесу, але наш клієнт — це люди, директори, менеджери та всі інші ваші співробітники. Наші спеціалісти знають особливості ІТ-інфраструктури кожного клієнта. Тому увага до ваших завдань – це не опція, це природна складова нашої роботи.
Конфіденційність даних передбачена про надання послуг. Оскільки ми працюємо вже понад 15 років і дуже любимо свою справу, то репутація та безпека нашої справи для нас важливіші за будь-які чужі дані. Крім того, порушення домовленостей просто суперечить нашим життєвим принципам.
Так, в рамках стандартного договору ми можемо додати послуги підтримки сайту, що передбачає взаємодію з хостером на предмет працездатності сайту, продовження домену, відновлення пароля, створення поштових скриньок на доменному імені тощо. Інші роботи, наприклад, створення та наповнення сторінок, додатковий функціонал чи загальний розвиток сайту, обговорюються окремою.
Контакти
Залишилися запитання? Зв'яжіться з нами.