Skip links

Service Desk

Сформуйте запит для технічної підтримки

Ми готові прийняти ваше звернення через
один із підтримуваних каналів

По якому каналу ви не відправили нам своє звернення, ми отримаємо його у своїй системі і обробимо максимально швидко, як це можливо.

Надіслати запит

Надішліть новий запит у відділ підтримки.

форма запиту

Надіслати Email

Опишіть проблему та надішліть лист на email

support@inect.com.ua
не активний

Telegram Bot

Запит до IT-підтримки через Telegram Bot

@InectSupportBot
Не активний

Viber Bot

Запит до IT-підтримки через Vber Bot

@InectSupportBot

Зателефонувати

Зателефонуйте у службу підтримки за номером.

+ 38. 093-177-5758

Рекомендуємо залишати звернення письмово. Ми стараємося оцифровувати всі звернення для кращого контролю та розуміння суті проблеми. Усі подані звернення структуруються, заводяться в системі Service Desk, і ви завжди можна стежити за етапами виконання та отримати виписку виконаних робіт за обраний період,

Надіслати звернення

Сформуйте запит для технічної підтримки

    Форма звернення до технічної підтримки

    Вкажіть робочий email та ваш телефон для зворотного зв'язку. Опишіть проблему, яка виникла та додайте скриншоти екрана (не обов'язково).

      Форма першого звернення до
      технічної підтримки

      У формі вкажіть дані про компанію, контакти для зворотного зв'язку та опишіть проблему чи завдання, додайте скриншоти (не обов'язково). З вами зв'яжеться менеджер для уточнення деталей та погодження.

      Звичайно, в нас є послуга Разового обслуговування, яка відповідає назві та передбачає підтримку вразі необхідності. Ви можете одразу надіслати звернення за допомогою форми нижче.

      Обробка звернення службою підтримки відбувається за стандартним графіком з Понеділка по П'ятницю з 9:00 по 18:00 год, якщо інший графік не передбачений договором.   

      Широкий спектр робіт виконує служба підтримки. Найчастіше це консультація, встановлення та налаштування ОС, драйверів, програм; робота з поштою; правки на сайті; робота з CRM-системами; робота з файлами та даними; робота з серверами та робочими станціями тощо.

      Звернення потрапляє до нашої системи миттєво, обробка сервіс-інженером першої лінії триває в середньому 30 хв.

      Здійснюємо підтримку через віддалене підключення до пристрою клієнта чи консультації. У разі технічних неполадок, які неможливо вирішити віддалено, або необхідно здійснити складні налаштування, формуємо заявку на виїзд інженера.

      Вартість послуг тарифікується по часу та залежить від складності завдання. Вартість стартує від 720 грн / год.

      програми

      компю'ютер

      ноутбук

      драйвери

      локальна мережа

      роутер

      сервер

      інтернет

      пошта

      сайт

      crm

      принтер

      Для покращення роботи сайт використовує cookie.
      Детальніше - Політика конфіденційності.