Впровадження Planfix для компанії Roleton
CRM система для продажів, система управління виробництво, управління доставкою та монтажами, документообіг.
- Андрій Терещеня
Компанія Ролетон на ринку сонцезахисних систем з 2013 року. Основна діяльність: продаж та виробництвом жалюзі, рулонних штор та інших виробів. Також надає послуги зі встановлення замовлених виробів.
Наш клієнт надає послуги повного циклу:
Продаж → Виробництво → Доставка → Встановлення.
Що і визначить основні процеси, які ми детально опишемо та впровадимо кожну окремо, але з рухом замовлення по всьому циклу.
Для відділу продажу впровадимо CRM систему з власною "лійкою" та автоматизацією. Виробничий відділ отримає власну систему управління виробництвом, яка взаємодіє з відділом продажу. Доставку та Встановлення об'єднаємо в єдиний процес.
вхідні дані
З чим стикалася компанія до впровадження?
- Відсутність контролю над процесами та плануванням.
- Тривале оформлення замовлення (через велику кількість різновидів виробів та їх складність, через різні способи оформлення).
- Відсутність аналітики та звітності за період.
- Відсутність чіткості процесів, що дозволяє працівникам маніпулювати замовленнями.
- Відсутність чітких прав доступу до даних підприємства.
- Низька ефективність керівника та персоналу. прав доступу до даних підприємства.
Завдання проєкту
- Виявити та описати структуру компанії та наявні бізнес-процеси.
- Надати рекомендації по оптимізації бізнес-процесів.
- Впровадити систему управління підприємством Planfix – налаштувати, автоматизувати процеси, інтегрувати зі сайтом та соцмережами.
- Навчити персонал працювати у системі Planfix.
Очікуваний результат: Отримати чітко описані та оптимізовані процеси; налаштовану систему Planfix для управління продажами, виробництвом та процесами доставки та встановлення. Отримати визначені ролі з необхідними правами та доступами в системі. Налаштована аналітика та звітність по всіх процесах.
Залучення до проєкту: Максимальне.
вихідні дані
Результати яких досягли
Результати впровадження перевищили очікувані. Ми не станемо описувати як відбувалося саме провадження, тільки виділимо цікаві технічні фрагменти в наступних кейсах.
Робота над кейсом була складною і тривалою, але дуже цікавою. Звичайно, були труднощі через складну специфікацію виробів, складний розрахунок вартості, та різнотипність одного процесу під кожен з типів виробу. Але ми знайшли оптимальні рішення, що дозволило уніфікувати процес. Окремо подякуємо керівнику компанії Ролетон Сергію, який був максимально залучений до проєкту. Також, виділимо мінімальний супротив персоналу, що рідкість. Мабуть, розуміння того, що даний проєкт був вигідний усім сторонам, дав такі результати.
Отже, що отримали на виході:
- Описані бізнес-процеси, які дали зрозуміти, хто і за, що відповідає.
- Автоматизація процесів в рази збільшила ефективність персоналу.
- Покращилося планування та контроль над поставленими завданнями.
- Отримали повний контроль над замовленнями: статуси, формування документи, погодження, відповідальні. Час на оформлення замовлення скоротився в 10-15 раз.
- Покращився клієнтський досвід - всі канали в одному місці; менеджери бачать всю історію замовлення: деталі замовлення, надані послуги, документи, історію "переписки".
- Створені довідники, вмістили всю необхідну інформацію для роботи підприємства, а обмежений доступ до них - контроль та безпеку даних.
- Налаштована звітність за допомогою якої видно реальний стан підприємства. Можливість робити звіти за періоди та окремих показників: замовлення, фінанси, завдання, персонал і т.д.
- Задоволений керівник та персонал
Від замовника
Дякуємо команді Інект за виконану роботу! Завдяки вашим професійним знанням, системній роботі нам разом вдалося досягти результатів, які ми вважали недосяжними.
Можливості Planfix вражають, якщо в компанії є ідеї щось автоматизувати, спростити, покращити в роботі з даними, в бізнес-процесах то це неодмінно можна зробити з допомогою універсальної системи Planfix, а допоможуть в цьому спеціалісти Інект. Окремо виділяю, що ваша робота орієнтована на сервіс, є поглиблення в процеси, є відповідальність, є швидка реакція на запити підтримки, що ще потрібно від партнера!?
З вашою допомогою ми розписали основні бізнес-процеси, сформували чітку структуру компанії з урахуванням росту, інтегрували роботу відділів продажу, виробництва (постачання), бухгалтерії в систему, впровадили внутрішній документообіг, інтегрували Planfix повністю з електронною поштою, сервісами Google, менеджерами та соціальними мережами, впровадили базу знань та інші інформаційні бази.
Отриманим результатом повність задоволений! Всі замовлення від запиту до отримання відгуку проходять через Planfix, також збільшилася швидкість роботи працівників в рази, особливо на деяких етапах. Документи формуються автоматично по шаблонах, робота з ними легка та зручна. Вся комунікація з клієнтами та партнерами відбувається в системі, що беззаперечно супер зручно.
В планах лишається оптимізація виробничого процесу та покращення сервісу. Впровадження ІР телефонії та інтеграція її в Planfix, надсилання автоматичних повідомлень клієнтам про статус замовлення, завершення впровадження документообігу. Готові до кращих змін!
Сергій Олександрович
Директор Ролетон
починається з консультації!
Зателефонуйте нам, або надішліть заявку на консультацію